Saturday, April 12, 2008

Bolangs

As jy een van daai vroue is wat nie Ondersteuning nodig het nie – los maar, jy sal nie verstaan nie. En as jy internasionale ontwerpers-etikette kan bekostig: ditto.

Vir ons ander, hier in tru-rat tussen die 1ste & die 3de wêreld, matig-bedeeld, en op ‘n budget, is daar 3 kategorieë om uit te kies:
1. Straathoek
2. Industrieel
3. Mevrou Dominee.

Dit voel vir my dit was nie altyd so nie.

My Ouma het haar sykouse & foundation garments met ‘n spesiale paar handskoene hanteer. En hulle was dit werd. Ander era natuurlik. ‘n Rondreisende soort van klere-smous het jou mate kom neem; dan wag jy ‘n paar weke; dan gaan haal jy die pakkie by die poskantoor. Pienk soos die binnekant van ‘n skulp. Belyne (wie weet nog wat dit is...), pienk satynpaneeltjies hier & daar; lang pienk veters vir die vasmaak. ‘n Hibried van argitektuur & kuns wat – beskaafd & betaamlik onder die kerkrok – wonderwerke verrig het.

Nee ek wil nie terug na daardie dae nie – ek is teen walvisjag (die whale-bone belyne…). Maar wat ‘n jammerte dat bespoke onderklere nou net vir die rykes onder ons beskore is.

En hier’s ‘n ding wat my verras het: een van die plekke waar jy die meeste & oordadigste lingerie winkels kry, is juis plekke waar jy Midde-Oosterse vrouens onder die hijab & bhurka sien. Wel, dit maak natuurlik ‘n skewe soort logika…

As jy dalk wonder: die (minder luukse) straatwinkel hierbo is in Afghanistan, wat vir my 'n verstommenis is.

No comments: