Sunday, April 6, 2008

Wie's jou Antie ? #1

Ek hou van die storie dat Adam net die eerste probeerslag was...

Welkom by EVA - só seksisties dat dit nie eens gaan help om verskoning te maak nie. So Koes, Krisjan, as jy dink my stilettos gaan op jou tone beland. Of my Birkenstocks. Of my los-my-uit-my-kop-is-seer slippers. Veral dan.

Wie was dit nou weer - ene Mary ? - wat duskant die Oranjerivier vasgekeer gesit het, en toe einde ten laaste met kinders & al op 'n wilgertakvlot die vloed daar deur is ? En teenaan 'n ander groot rivier aan die ander kant van die aardbol - die Ganges - Kasturbai... In Spanje, die vurige Teresa... Aan die suidpunt van Suid-Amerika, Morag...

EVA vertel die eintlike storie. Hoekom ? Wel, as jy die useless stukkie cool-beheptheid aan die anderkant van die toonbank is, en jy noem my Antie, dan sal jy uitvind hoekom.

No comments: