Wednesday, April 23, 2008

red nou 'n nasie...

En daar red sy toe die hele wêreld ! Sarah Connor van Terminator-faam - Hollywood se eie Hessie van Helsdingen.

En het ons haar nou nodig ...

Ek het hoop gehad vir Onse Hillary C. Dalk maak sy dit nog, maar moes die vrou nou waarlik heengaan en haarself so in die voet skiet ?

Ek sweer daar was nie een enkele huishouding in die ganse uitspansel wat nie geweet het waar Bill se knakke lê nie. En dit beteken dat daar nie een enkele huishouding in Amerika was vir wie Hillary nie sou kon sê nie: ek weet - ek weet hoe dit voel - ek weet wat dit kos - en omdat ek self daardeur is, kan jy weet jou issues gaan gehoor word as jy my in die Wit Huis instem.

Maar nee. Bill is deel van die pakket. Ek is Hillary, die former first lady, die senator, die formidabele regskundige - almal erken ek is eintlik die slimmer een - maar op my eie is ek nie regtig genoeg nie - ons het vir Billy nodig om hierdie ding deur te haak. Ag nee magtig mense. Dis nou vroue-regte met 'n papwiel. En kyk hoe het die ding nou ge-backfire. Ek is seker hulle is almal spyt oor daardie strategie. Bietjie te laat, sou ek sê.

Dalk was haar adviseurs (en die hoof-kokkedoor daar was seker maar 'n man - dalk nog jy-weet-wie self) ook soos ons meeste mansmense ken: sal liewer 20 maal om die blok ry eerder as om te stop en direksies te vra. Moes eintlik eers al die gewone mense gevra het waarvoor hulle die graagste sou wou stem - en ek wonder hoeveel mense sou die Double-Whammy Wednesday opsie gekies het: bra gekneus, maar koop 1 en kry nog een verniet by...

2 comments:

gerhard said...

Nog inligting oor Hillary se heldhaftigheid

Sarah J said...

soos ek sê - iewers was daar 'n man wat raad gegee het...